Friday, July 31, 2015

Day 4

2星期的功课完成后,赴约见老师,清理其它的东西。

花了 不少时间谈这功课。但后来发现,其实我不知不觉有在改变一些什么。

First take home message:
My life is a mirror.
The people in my life are really mirrors of me.
This affords me the opportunity to grow and change.

Take 2:
My heart is the center of my power.
I follow my heart.
I create easily and effortlessly when I let my thoughts come from the loving space of my own heart.

今天摆了2盘人偶。
很有意思。很多东西我自己没注意的,原来潜意识底下,清清楚楚。
然后 终于我摆脱了代表fear的颜色。终于看见代表很多爱、敏感又怕受伤的颜色。

1。我和P,M,H各自看着不同的方向。我们彼此很有距离。我没想到我和H原来这么有距离。后来恍然大悟。
2。P&M,我尊重你们的命运。我做我自己的功课。也请你们祝福我。
3。H应该也有一些事情,但那是H自己的事。我把自己放在对的序位上,其它的会自己fall into place。
3。  我和m2,m3关系ok。 有机会要叫m2也处理自己的事。

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...